- TV
- Wi-Fi
- AC
- Bazen
- Parking
- Lift
- Wellness
- Smeštaj u hotelu/app po izboru;
- Navedeni broj noćenja na bazi izabrane usluge;
- Troškove organizacije aranžmana.
- Boravišnu taksu 1 eur dnevno po osobi, obavezno plaćanje u agenciji (deca do 2 godine starosti su oslobođena plaćanja boravišne takse);
- Ski pass;
- Prevoz;
- Međunarodno putno zdravstveno osiguranje – za skijaše preporučujemo doplatu za ski rizik.
Opis
Hotel 4 Points by Sheraton Bansko 4* (ex Strazhite 4*) od ove zimske sezone pripada čuvenom svetskom hotelskom lancu Marriot. Hotel će biti potpuno renoviran za sezonu 2023.-24 po najvišim hotelskim standardima. Ovaj luksuzni hotel nalazi se na ekskluzivnoj lokaciji u Banskom, 250 m od gondoleu samom centru Banskog.
Smeštaj: Hotel Four Points by Sheraton Bansko 4* ima 3 sprata i raspolaže sa 160 ultra moderno opremljenih soba. Sve smeštajne jedinice su klimatizovane. Gostima je na raspolaganju sef, minibar, flaša mineralne vode, aparat za kafu/čaj, radni sto, pegla i daska za peglanje, telefon, brzi internet, SAT TV, dok u kupatilo imaju na raspolaganju fen za kosu i set za tuširanje
- Deluxe soba (2+1) za smeštaj 2-3 osobe (25 m2): francuski ležaj ili dva singl kreveta, sofa, minibar, sef, TV 55″, Internet, aparat za kafu/čajkupatilo sa fenom za kosu, balkon sa bogledom na planinu.
- Mezonet apartman (2+1) za smeštaj 2-3 osobe (37 m2): francuski ležaj, sofa na rasklapanje, minibar, sef, 2 x TV (veći TV 55″), Internet, aparat za kafu/čajkupatilo sa fenom za kosu, balkon sa bogledom na planinu.
- Jednosobni apartman (2+1) za smeštaj 2-3 osobe (42 m2): spavaća soba sa francuskim ležajem, dnevni boravak sasofom na rasklapanje, minibar, sef, 2 x TV (veći TV 55″), Internet, aparat za kafu/čajkupatilo sa fenom za kosu, balkon sa bogledom na planinu.
Sadržaj hotela: recepcija, restoran, lobi, lobi bar, kafe, sef, wi-fi internet u celom hotelu, lift, kuglana, bilijar, stoni tenis, prodavnica, room servis, menjačnica, spa centar sa zatvorenim bazenom, sauna, masaža, fitnes, skijašnica, parking.
Besplatne usluge: korišćenje zatvorenog bazena, wellness klibs, fitnesa, WiFi internet u celom hotelu
Ishrana: Noćenje sa doručkom (Mogućnost doplate polupansiona /doručak i večera – samoposluživanje).
Hotel 4 Points by Sheraton
Način plaćanja
- Gotovinsko plaćanje – 40% prilikom rezervacije, ostatak 15 dana pre početka aranžmana;
- Kreditne kartice : Visa, Dina, Master Card, Maestro (isti uslovi kao gotovina);
- Odloženo čekovima građana: 40% prilikom rezervacije, ostatak u jednakim mesečnim ratama najkasnije do 31. marta 2025. godine;
- Preko računa uz profakturu izdatu od strane Fun Travel-a;
- Administrativnom zabranom 40% prilikom rezervacije, ostatak u jednakim mesečnim ratama najkasnije do 31. marta 2025. godine, po uslovima organizatora putovanja (važi samo za firme sa kojima Fun Travel ima potpisan ugovor o saradnji)
Lokacija
NAPOMENA za SKI PAKETE:
- Sve rezervacije za ski pakete moraju se izvršiti pismeno. Za ski pakete je neophodno prijaviti se ili poslati najavu i izvršiti uplatu, najkasnije 14 dana pre početka aranžmana. Prlikom rezervacije ski pass-a neophodno je da stranke u agenciji uplate depozit u iznosu od 400 din za karticu ski pass-a. Stranke mogu povratiti depozit u iznosu od 5 leva kada vrate karticu ski pass-a na automatu u glavnoj zgradi gondole nakon isteka ski pass-a.
- Način plaćanja ski paketa: 40 % prilikom rezervacije, ostatak od 60 % najkasnije 14 dana pre početka korišćenja ski paketa. Ukoliko se kompletan ski paket ne uplati do krajnjeg roka, smatra se da je klijent odustao od istog.
PROGRAM PUTOVANJA:
Prvi dan: Polazak je DAN RANIJE U ODNOSU NA TERMIN IZ TABELE CENOVNIKA u 21:00 h, iz Beograda sa unapred dogovorenog mesta, a iz Niša sa parkinga kod hipermarketa “DIS”. Dolazak u hotel ili apartman u prepodnevnim časovima. Ulazak u sobe posle 14:00h po lokalnom vremenu.
Drugi dan – poslednji dan: Boravak na bazi uplaćenih usluga.
Poslednji dan: Doručak za goste koji imaju uplaćenu uslugu BB, HB ili AI, napuštanje hotela ili apartmana je najčešće do 12:00 h po lokalnom vremenu ili ukoliko je drugačije navedeno na recepcijama hotela. Polazak za Srbiju autobusom u poslepodnevnim časovima po lokalnom vremenu (o tačnom vremenu polaska za Srbiju putnici će biti obavešteni od strane vodiča ili predstavnika). Dolazak u kasnim večernjim satima.
***U pojedinim smenama moguce je da će polazak biti pomeren ranije/kasnije kako bi se izbeglo putovanje tokom praznika i proslava.
ORGANIZOVANI PREVOZ:
Organizovani prevoz putnika REALIZUJE SE AUTOBUSOM TOKOM JANUARA I FEBRUARA 2025. godine (u špicu zimske sezone), odnosno AUTOMOBILOM/KOMBIJEM/MINIBUSOM TOKOM DECEMBRA 2024. I MARTA 2025. (tokom vansezone) :
Autobuski prevoz se realizuje visokopodnim autobusima turističke klase (audio, video, klima) na relaciji Beograd – Bansko – Beograd;ZBOG PROMENA CENA NA TRŽIŠTU, MOGUĆA JE KOREKCIJA CENA ORGANIZOVANOG PREVOZA.
NAPOMENE ZA PREVOZ:
Prtljag: Putnici u prtljažnik mogu uneti maksimum 2 torbe srednje veličine po putniku. Ova napomena je stavljena kako bismo izbegli neprijatne situacije koje se dešavaju kada pojedini putnici ponesu previše prtljaga i time ograničavaju komfor ostalih putnika u autobusu.
Maske: U skladu sa trenutno povoljnom epidemiološkom situacijom, putnici nisu u obavezi da nose maske.
Cene su izražene u evrima, a plaćanje se vrši u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne banke Srbije na dan uplate
- U većini hotela ulazak u sobe prvog dana je posle 14 h po lokalnom vremenu.
- Potvrda rezervacije hotela se dobija u roku od 48 h. U slučaju nedobijanja potvrde, kupac ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog za rezervaciju.
- Cene su izražene u evrima, a plaćanje se vrši u dinarima po prodajnom kursu Banke Intese na dan plaćanja. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.
- OSIGURANJE: Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama Sava osiguranja. Ovim osiguranjem putnik, odnosno osiguranik je pokriven za sve nepredviđene i hitne medicinske intervencije, kao i troškove medicinske evakuacije i repatrijacije. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnog osiguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravaju će kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.
- U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA prvog dana boravka. Napominjemo da reklamacije za koje agencija sazna poslednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije obratite nadležnim organima zemlje u kojoj boravite. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.
- Agencija zadržava pravo izmena u redosledu i vremenu realizacije turističkog programa tokom putovanja zbog vanrednih okolnosti na licu mesta (zakašnjenje ili kvar prevoznog sredstva, radovi na putu, gužve u saobračaju, štrajkovi i slično).
- Putnicima koji poseduju biometrijski pasoš Republike Srbije nije potrebna ulazna viza za zemlje Evropske unije, a agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti spreče izlazak putnika iz zemlje ili im onemoguće ulazak na teritoriju zemalja Evropske unije, zemalja u tranzitu ili u zemalje van EU, zbog neispravnih dokumenata, učinjenog prekršaja ili nepoštovanja viznih ili carinskih propisa.
- Zaustavljanje radi usputnih odmora predviđeno je na svakih 3 do 4 sata vožnje na usputnim stajalištima
- Mole se putnici da se brižljivo staraju o svojim putnim ispravama, dokumentima, novcu, vrednim stvarima i organizator ne snosi odgovornost za njihov eventualni gubitak, krađu ili nestanak iz bilo kog razloga, tokom čitavog trajanja putovanja
- Popusti za decu i treću odraslu osobu važe samo u pratnji dve punoplatežne osobe, s tim da lica kojima je odobren popust spavaju na pomoćnim ležajevima (fotelja, sofa na razvlačenje, metalni ili drveni ležaj na rasklapanje sa tanjim dušekom), u tipovima soba koje dozvoljavaju smeštaj za više od dve osobe, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Ukoliko je dete u sobi sa jednom odraslom osobom, plaća punu cenu smeštaja, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Deca do 2 godine ukoliko ne plaćaju smeštaj I ishranu, moraju platiti sedište u autobusu. Krevetac za bebu u hotelu se plaća i uzima po ličnom zahtevu na recepciji, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Za ostvarivanje popusta kod dece, merodavan je datum rođenja i starost deteta u momentu putovanja.
- U smeni 12.- 28.12. u nekim objektima obavezna je doplata za božićnu večeru. Raspitati se u agenciji.
- U svim objektima gde ima ishrane, usluga je po principu samoposluživanja – izbor više jela, osim kada u hotelima boravi manje od 20 osoba kada se prelazi na “menu” – klasičan način usluživanja (izbor tri jela). To se dešava najčešće na početku i na kraju sezone hoteli kada u hotelima nema dovoljno gostiju, hoteli zadržavaju pravo da, otvoreni bufe-samoposluživanje (izbor više jela), za doručak i večeru serviraju kao kontinentalni doručak i večera set meni – posluženje za stolom (izbor 2 glavna jela). Hoteli zadržavaju ovu mogućnost bez obaveza da umanje cenu boravka u hotelu.
- Mole se svi putnici da pažljivo pročitaju napomene i Opšte uslove putovanja pre polaska na putovanje. Organizator smatra da se putnik u celosti upoznao sa Opštim uslovima putovanja i programom putovanja potpisivanjem prijave (ugovora) za putovanje i uplatom akontacije.
Organizator putovanja je turistička agencija, licenca kategorije A, broj OTP 213/2021 izdata od Agencije za privredne registre od 01.12.2021. godine. Organizator poseduje propisanu bankarsku garanciju u slučaju insolventnosti i naknade štete, kao i Ugovor o garanciji putovanja zaključen 19.11.2021. godine sa Primaocem bankarske garancije: Asocijacijom nezavisnih turističkih agencija Srbije “ANTAS”, Beograd, ul. Balkanska 28, +381 11 3629 171, +381 63 7798 647, antas@verat.net . Davaoc garancije: Expobank a.d. Beograd, Dalmatinska 22, Aneks br.2 Garancije