- TV
- Wi-Fi
- AC
- Parking
- Wellness
- Smeštaj u hotelu/app po izboru;
- Navedeni broj noćenja na bazi izabrane usluge;
- Troškove organizacije aranžmana.
- Boravišnu taksu 1 eur dnevno po osobi, obavezno plaćanje u agenciji (deca do 2 godine starosti su oslobođena plaćanja boravišne takse);
- Ski pass;
- Prevoz;
- Međunarodno putno zdravstveno osiguranje – za skijaše preporučujemo doplatu za ski rizik.
Opis
Hotel Mura Bansko 3* je udaljen 600 m od centra Banskog i 1,2 km od početne stanice gondole.
Hotel Mura Bansko je hotel sa tri zvezdice i na raspolaganju ima 74 smeštajne jedinice.
- Standard soba za 2-3 osobe (2): francuski ležaj ili dva odvojena kreveta i sofa na razvlačenje;
Sadržaj hotela: recepcija, lift, Wi-Fi u lobiju, parking, restoran, sauna, parno kupatilo, đakuzi
Ishrana: Noćenje sa doručkom.
Bansko je malo živopisno mestašce koje se nalazi u jugozapadnom delu Bugarske, na oko 160 km od Sofije i 580 km od Beograda. Sama varošica se nalazi na 600 m nadmorske visine i u samom je vrhu liste evropskih mondenskih skijališta. Nalazi se u podnožju planine Pirin i od svih okolnih skijališta može se pohvaliti činjenicom da ovde skijaška sezona najduže traje, od decembra do maja.
Često se može čuti da ga porede sa Alpima zbog organizacije staza koje poseduje. Naime, centar je prilagođen svima: od blago kosih staza za početnike do strmih i gotovo vertikalnih padina za one iskusnije. Bansko ima ukupno preko 70 km ski staza opremljenih brojnim topovima za veštački sneg.
Raspoređene su u dva glavna ski-centra: Čalin Valog (1.100-1.600 m) i Šiligarnika (1.700-2.500 m). Centri su od grada udaljeni oko 12 km i nalaze se na severnoj strani planine. Najčuvenija je ski staza Tomba, crne kategorije sa visinskom razlikom od preko 2,5 km. Nadmorska visina kreće se od 1100 do 2500 metara. Često se staze ukrštaju jedna u drugu, široke su i dobro održavane i to ukrštanje omogućava prelaze sa lakših na teže staze.
Način plaćanja
- Gotovinsko plaćanje – 40% prilikom rezervacije, ostatak 15 dana pre početka aranžmana;
- Kreditne kartice : Visa, Dina, Master Card, Maestro (isti uslovi kao gotovina);
- Odloženo čekovima građana: 40% prilikom rezervacije, ostatak u jednakim mesečnim ratama najkasnije do 31. marta 2025. godine;
- Preko računa uz profakturu izdatu od strane Fun Travel-a;
- Administrativnom zabranom 40% prilikom rezervacije, ostatak u jednakim mesečnim ratama najkasnije do 31. marta 2025. godine, po uslovima organizatora putovanja (važi samo za firme sa kojima Fun Travel ima potpisan ugovor o saradnji);
Lokacija
NAPOMENA za SKI PAKETE:
- Sve rezervacije za ski pakete moraju se izvršiti pismeno. Za ski pakete je neophodno prijaviti se ili poslati najavu i izvršiti uplatu, najkasnije 14 dana pre početka aranžmana. Prlikom rezervacije ski pass-a neophodno je da stranke u agenciji uplate depozit u iznosu od 400 din za karticu ski pass-a. Stranke mogu povratiti depozit u iznosu od 5 leva kada vrate karticu ski pass-a na automatu u glavnoj zgradi gondole nakon isteka ski pass-a.
- Način plaćanja ski paketa: 40 % prilikom rezervacije, ostatak od 60 % najkasnije 14 dana pre početka korišćenja ski paketa. Ukoliko se kompletan ski paket ne uplati do krajnjeg roka, smatra se da je klijent odustao od istog.
PROGRAM PUTOVANJA:
Prvi dan: Polazak je DAN RANIJE U ODNOSU NA TERMIN IZ TABELE CENOVNIKA u 21:00 h, iz Beograda sa unapred dogovorenog mesta, a iz Niša sa parkinga kod hipermarketa “DIS”. Dolazak u hotel ili apartman u prepodnevnim časovima. Ulazak u sobe posle 14:00h po lokalnom vremenu.
Drugi dan – poslednji dan: Boravak na bazi uplaćenih usluga.
Poslednji dan: Doručak za goste koji imaju uplaćenu uslugu BB, HB ili AI, napuštanje hotela ili apartmana je najčešće do 12:00 h po lokalnom vremenu ili ukoliko je drugačije navedeno na recepcijama hotela. Polazak za Srbiju autobusom u poslepodnevnim časovima po lokalnom vremenu (o tačnom vremenu polaska za Srbiju putnici će biti obavešteni od strane vodiča ili predstavnika). Dolazak u kasnim večernjim satima.
***U pojedinim smenama moguce je da će polazak biti pomeren ranije/kasnije kako bi se izbeglo putovanje tokom praznika i proslava.
ORGANIZOVANI PREVOZ:
Organizovani prevoz putnika REALIZUJE SE AUTOBUSOM TOKOM JANUARA I FEBRUARA 2025. godine (u špicu zimske sezone), odnosno AUTOMOBILOM/KOMBIJEM/MINIBUSOM TOKOM DECEMBRA 2024. I MARTA 2025. (tokom vansezone) :
Autobuski prevoz se realizuje visokopodnim autobusima turističke klase (audio, video, klima) na relaciji Beograd – Bansko – Beograd;ZBOG PROMENA CENA NA TRŽIŠTU, MOGUĆA JE KOREKCIJA CENA ORGANIZOVANOG PREVOZA.
NAPOMENE ZA PREVOZ:
Prtljag: Putnici u prtljažnik mogu uneti maksimum 2 torbe srednje veličine po putniku. Ova napomena je stavljena kako bismo izbegli neprijatne situacije koje se dešavaju kada pojedini putnici ponesu previše prtljaga i time ograničavaju komfor ostalih putnika u autobusu.
Maske: U skladu sa trenutno povoljnom epidemiološkom situacijom, putnici nisu u obavezi da nose maske.
Cene su izražene u evrima, a plaćanje se vrši u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne banke Srbije na dan uplate
- U većini hotela ulazak u sobe prvog dana je posle 14 h po lokalnom vremenu.
- Potvrda rezervacije hotela se dobija u roku od 48 h. U slučaju nedobijanja potvrde, kupac ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog za rezervaciju.
- Cene su izražene u evrima, a plaćanje se vrši u dinarima po prodajnom kursu Banke Intese na dan plaćanja. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.
- OSIGURANJE: Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama Sava osiguranja. Ovim osiguranjem putnik, odnosno osiguranik je pokriven za sve nepredviđene i hitne medicinske intervencije, kao i troškove medicinske evakuacije i repatrijacije. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnog osiguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravaju će kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.
- U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA prvog dana boravka. Napominjemo da reklamacije za koje agencija sazna poslednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije obratite nadležnim organima zemlje u kojoj boravite. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.
- Agencija zadržava pravo izmena u redosledu i vremenu realizacije turističkog programa tokom putovanja zbog vanrednih okolnosti na licu mesta (zakašnjenje ili kvar prevoznog sredstva, radovi na putu, gužve u saobračaju, štrajkovi i slično).
- Putnicima koji poseduju biometrijski pasoš Republike Srbije nije potrebna ulazna viza za zemlje Evropske unije, a agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti spreče izlazak putnika iz zemlje ili im onemoguće ulazak na teritoriju zemalja Evropske unije, zemalja u tranzitu ili u zemalje van EU, zbog neispravnih dokumenata, učinjenog prekršaja ili nepoštovanja viznih ili carinskih propisa.
- Zaustavljanje radi usputnih odmora predviđeno je na svakih 3 do 4 sata vožnje na usputnim stajalištima
- Mole se putnici da se brižljivo staraju o svojim putnim ispravama, dokumentima, novcu, vrednim stvarima i organizator ne snosi odgovornost za njihov eventualni gubitak, krađu ili nestanak iz bilo kog razloga, tokom čitavog trajanja putovanja
- Popusti za decu i treću odraslu osobu važe samo u pratnji dve punoplatežne osobe, s tim da lica kojima je odobren popust spavaju na pomoćnim ležajevima (fotelja, sofa na razvlačenje, metalni ili drveni ležaj na rasklapanje sa tanjim dušekom), u tipovima soba koje dozvoljavaju smeštaj za više od dve osobe, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Ukoliko je dete u sobi sa jednom odraslom osobom, plaća punu cenu smeštaja, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Deca do 2 godine ukoliko ne plaćaju smeštaj I ishranu, moraju platiti sedište u autobusu. Krevetac za bebu u hotelu se plaća i uzima po ličnom zahtevu na recepciji, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Za ostvarivanje popusta kod dece, merodavan je datum rođenja i starost deteta u momentu putovanja.
- U smeni 12.- 28.12. u nekim objektima obavezna je doplata za božićnu večeru. Raspitati se u agenciji.
- U svim objektima gde ima ishrane, usluga je po principu samoposluživanja – izbor više jela, osim kada u hotelima boravi manje od 20 osoba kada se prelazi na “menu” – klasičan način usluživanja (izbor tri jela). To se dešava najčešće na početku i na kraju sezone hoteli kada u hotelima nema dovoljno gostiju, hoteli zadržavaju pravo da, otvoreni bufe-samoposluživanje (izbor više jela), za doručak i večeru serviraju kao kontinentalni doručak i večera set meni – posluženje za stolom (izbor 2 glavna jela). Hoteli zadržavaju ovu mogućnost bez obaveza da umanje cenu boravka u hotelu.
- Mole se svi putnici da pažljivo pročitaju napomene i Opšte uslove putovanja pre polaska na putovanje. Organizator smatra da se putnik u celosti upoznao sa Opštim uslovima putovanja i programom putovanja potpisivanjem prijave (ugovora) za putovanje i uplatom akontacije.
Organizator putovanja je turistička agencija, licenca kategorije A, broj OTP 213/2021 izdata od Agencije za privredne registre od 01.12.2021. godine. Organizator poseduje propisanu bankarsku garanciju u slučaju insolventnosti i naknade štete, kao i Ugovor o garanciji putovanja zaključen 19.11.2021. godine sa Primaocem bankarske garancije: Asocijacijom nezavisnih turističkih agencija Srbije “ANTAS”, Beograd, ul. Balkanska 28, +381 11 3629 171, +381 63 7798 647, antas@verat.net . Davaoc garancije: Expobank a.d. Beograd, Dalmatinska 22, Aneks br.2 Garancije