Vila Duo Centar 1

  • sdr

  • dav

  • dav

  • dav

Udaljenost od plaže: 50m

  • TV
  • Wi-Fi
  • AC
  • Lift
Aranžman uključuje:
  • najam studija ili apartmana, za boravak 11dana(10 noći),
  •  korišćenje klime,
  • troškove organizacije putovanja
Aranžman ne uključuje:
  • vanlinijski prevoz autobusom turističke klase,
  • međunarodno putno zdravstveno osiguranje
  • individualne troškove i usluge
Organizator puta: Uz ovaj program putovanja važe Opšti uslovi putovanja agencije MM Tours, Licenca OTP 66/2020-A25. Fun Travel je ovlašćeni subagent.

PREVOZ iz Niša je 50€, za decu do 10godina je 45€, iz Beograda je 60€, za decu do 10god 50€.

Polazak je dan ranije u odnosu na datum iz tabele, iz Niša sa parkinga kod Tempa.

Napomene:
Najam apartmana tj.studija (NA) podrazumeva troškove električne energije, tople i hladne vode, korišćenje inventara, boravišnu taksu. Putnici ulaze u očišćenu smeštajnu jedinicu, ali su i  u obavezi da tokom svog boravka sami vode računa o higijeni iste (na vaš zahtev se može promeniti posteljina na 5 dana-kontaktirati predstavnika) Posteljina je sastavni deo svake smeštajne jedinice, dok peškiri, toaletni papir, sapuni nisu sastavni deo inventara u smeštajnim jedinicama. U svim smeštajnim jedinicama kuhinje su opremljene osnovnim priborom za pripremanje hrane. Pribor u kuhinjama nekada nije baš kompletan pogotovo u odmaklim smenama u sezoni. Ukoliko uočite nedostatke obratite se odmah našem predstavniku radi evidentiranja i uklanjanja istog. Iznošenje smeća i održavanje čistoće je obaveza gostiju. Napuštanje smeštajne jedinice je do 9:00h (po lokalnom vremenu) poslednjeg dana boravka, a ulazak prvog dana posle 14:00h (po lokalnom vremenu). Načinjene eventualne štete, prouzrokovane nepažnjom, gosti su dužni da prijave predstavniku agencije ili domaćinu i iste nadoknade. Eventualne neispravnosti i nedostatke u apartmanima prijaviti odmah predstavniku agencije. Ukoliko putnik ima reklamaciju na licu mesta, obavezno je prijaviti je Predstavniku kako bi isti, zajedno sa Organizatorom odmah reagovao i reklamaciju uklonio u najkraćem mogućem roku. Reklamacije koje nisu prijavljene na licu mesta, a koje putnici prijave po dolasku u Srbiju neće biti uzete u obzir. U svakom  smeštajnom objektu nalazi se INFO TABLA gde putnici mogu pronaći sve neophodne informacije kao što su: broj telefona predstavnika, lekarske ordinacije i sl. Agencija nije odgovorna u slučaju nestanka interneta usled tehničkih problema grčkih operatera. Putnici koji koriste organizovan autobuski prevoz mogu poneti jedan kofer po osobi i brinu o svom prtljagu i sami nose svoje od autobusa i do autobusa.

Podeli: