Apart Hotel Grand

Udaljenost od plaže: 180m

  • TV
  • Wi-Fi
  • AC
  • Bazen
  • Lift
Aranžman uključuje:
  • Najam izabranog smeštaja
  • Usluge predstavnika organizatora ili ino – partnera na destinaciji
  • Troškovi organizacije i vođenja aranžmana
Aranžman ne uključuje:
  • Prevoz autobusom (visokopodni ili double-decker sa klimom, audio i video opremom)
  • Međunarodno putno osiguranje za ceo period boravka (izdaje se u agenciji, osigurana suma 30.000€) – PREPORUKA AGENCIJE JE DA PUTNIK POSEDUJE OVU VRSTU OSIGURANJA
  • Osiguranje od otkaza ili prekida turističkog aranžamana (po uslovima osiguravajuće kuće DDOR)
  • Održavanje higijene smeštajnih jedinica tokom boravka kao i sredstva za higijenu
  • Fakultativne izlete i ulaznice na destinaciji u organizaciji INO partnera
  • Boravišna taksa u Grčkoj. Plaćaju se na licu mesta (na dan dolaska predstavniku ili na recepciji)
Organizator puta: Uz ovaj program putovanja važe opšti uslovi putovanja TA Grand Tours Licenca OTP broj 134/2021 kAT. A. TA Fun Travel Niš je ovlašćeni subagent.

1 DAN Dolazak na izabranu destinaciju u prepodnevnim satima. Smeštaj u ugovorene smeštajne jedinice od 14.00 sati. NOĆENJE.

2-10 DAN: Slobodni dani za individualne aktivnosti, odmor, obilaske i izlete. NOĆENJE./USLUGA PO PROGRAMU/

11 DAN: Napuštanje smeštajnih jedinica do 09:00 h.

Napomena

Početak korišćenja smeštajnih jedinicaod 14:00 sati (lokalno vreme) na dan dolaska a napuštanje poslednjeg dana boravka do 09:00 sati.

Studio – smeštajna jedinica  (soba) u čijem sastavu je kuhinja,kupatilo i terasa; Apartman  – smeštajna jedinica sa jednom spavaćom sobom + kuhinja ili dve spavaće sobe od kojih je u jednoj i kuhinja ,kupatilo,terasa,  Apartman duplex -2 odvojene sobe + kuhinja,kupatilo,terasa. NA-najam (bez ishrane)

Higijenu u apartmanima – studijima gosti sami održavaju.

Eventualne neispravnosti i nedostatke u apartmanima prijaviti odmah predstavniku agencije (pozivom ili porukom,u slučaju korišćenja aplikacija proveriti da li su isporučene). Svaku pričinjenu štetu putnik je u obavezi da nadoknadi vlasniku objekta pre napuštanja smeštaja. Svako oštećenje, koje je postojalo u apartmanu prilikom ulaska, a nije prijavljeno predstavniku, tretiraće se kao šteta, koju su pričinili putnici koji trenutno borave unutra.

Putnici su dužni da poštuju kućni red objekta u kom su smešteni, u suprotnom vlasnik objekta ima pravo da ih iz istog udalji, a agencija ne snosi nikakvu odgovornost, niti obavezu, niti je dužna da vrati pare putnicima.

Agencija ne može garantovati brzinu interneta i nije odgovorna u slučaju slabog signala ili nestanka interneta usled tehničkih problema grčkih operatera.

Organizator obezbeđuje prisustvo predstavnika, koji je na usluzi gostima u okviru realizacije programa.Komunikacija sa gostima se obavlja preko info tabli, istaknutim na ulazima u smeštajne objekte, na kojima je objavljeno i vreme redovnog dežurstva predstavnika u tom objektu.Za hitne slučajeve predstavnik je dostupan za asistenciju 24 sata.

Podeli: