- TV
- Wi-Fi
- AC
- Bazen
- Lift
- Najam izabranog smeštaja
- Usluge predstavnika organizatora ili ino – partnera na destinaciji
- Troškovi organizacije i vođenja aranžmana
- Prevoz autobusom (visokopodni ili double-decker sa klimom, audio i video opremom)
- Međunarodno putno osiguranje za ceo period boravka (izdaje se u agenciji, osigurana suma 30.000€) – PREPORUKA AGENCIJE JE DA PUTNIK POSEDUJE OVU VRSTU OSIGURANJA
- Osiguranje od otkaza ili prekida turističkog aranžamana (po uslovima osiguravajuće kuće DDOR)
- Održavanje higijene smeštajnih jedinica tokom boravka kao i sredstva za higijenu
- Fakultativne izlete i ulaznice na destinaciji u organizaciji INO partnera
- Boravišna taksa u Grčkoj. Plaćaju se na licu mesta (na dan dolaska predstavniku ili na recepciji)
1 DAN Dolazak na izabranu destinaciju u prepodnevnim satima. Smeštaj u ugovorene smeštajne jedinice od 14.00 sati. NOĆENJE.
2-10 DAN: Slobodni dani za individualne aktivnosti, odmor, obilaske i izlete. NOĆENJE./USLUGA PO PROGRAMU/
11 DAN: Napuštanje smeštajnih jedinica do 09:00 h.
Napomena
Početak korišćenja smeštajnih jedinicaod 14:00 sati (lokalno vreme) na dan dolaska a napuštanje poslednjeg dana boravka do 09:00 sati.
Studio – smeštajna jedinica (soba) u čijem sastavu je kuhinja,kupatilo i terasa; Apartman – smeštajna jedinica sa jednom spavaćom sobom + kuhinja ili dve spavaće sobe od kojih je u jednoj i kuhinja ,kupatilo,terasa, Apartman duplex -2 odvojene sobe + kuhinja,kupatilo,terasa. NA-najam (bez ishrane)
Higijenu u apartmanima – studijima gosti sami održavaju.
Eventualne neispravnosti i nedostatke u apartmanima prijaviti odmah predstavniku agencije (pozivom ili porukom,u slučaju korišćenja aplikacija proveriti da li su isporučene). Svaku pričinjenu štetu putnik je u obavezi da nadoknadi vlasniku objekta pre napuštanja smeštaja. Svako oštećenje, koje je postojalo u apartmanu prilikom ulaska, a nije prijavljeno predstavniku, tretiraće se kao šteta, koju su pričinili putnici koji trenutno borave unutra.
Putnici su dužni da poštuju kućni red objekta u kom su smešteni, u suprotnom vlasnik objekta ima pravo da ih iz istog udalji, a agencija ne snosi nikakvu odgovornost, niti obavezu, niti je dužna da vrati pare putnicima.
Agencija ne može garantovati brzinu interneta i nije odgovorna u slučaju slabog signala ili nestanka interneta usled tehničkih problema grčkih operatera.
Organizator obezbeđuje prisustvo predstavnika, koji je na usluzi gostima u okviru realizacije programa.Komunikacija sa gostima se obavlja preko info tabli, istaknutim na ulazima u smeštajne objekte, na kojima je objavljeno i vreme redovnog dežurstva predstavnika u tom objektu.Za hitne slučajeve predstavnik je dostupan za asistenciju 24 sata.